Projekt #ŽelimSveMoguSve nastao je kao agencijski odgovor na brief klijenta City Center one koji se želio aktivno uključiti u društvena događanja u vrijeme pandemije koronavirusa. Epidemiološka situacija koja je bila tada na snazi (studeni 2020.) omogućavala je rad kafićima i restoranima uz pridržavanje strogih epidemioloških mjera te sajamsku prodaju. Obzirom je klijent izuzetno društveno odgovoran, nisu željeli organizirati aktivnosti kojima bi se narušavala sigurnost posjetitelja.
Zbog svega navedenog, klijent je htio osmisliti društveno odgovorni projekt kojim će pomoći zajednici, ali i pokrenuti zajednicu na djelovanje te je senzibilizirati s određenim društvenim problemom. Ideja agencije bila je klijenta aktivno uključiti u rješavanje aktualnog problema vezanog uz porast obiteljskog nasilja nad ženama u vrijeme pandemije, na koji su u medijima upozoravale autonomne ženske kuće. Jedna od tih institucija bila je i Autonomna ženska kuća Zagreb (AŽKZ) koja je povrh svega, u zagrebačkom potresu 22. ožujka 2020. značajno oštećena. Savjetovalište za žene trebalo je hitnu obnovu i pomoć pri financiranju sanacije u vrijednosti od 60.000 kuna.
CILJEVI PROJEKTA
- Senzibilizirati žene za žene, ohrabriti ih, potaknuti mlade žene na jačanje samopouzdanja.
- Pozicionirati City Center One kao nositelja awareness kampanje – #ŽelimSveMoguSve te pokretača pozitivnih promjena.
- Prikupiti što više novaca za obnovu Savjetovališta Autonomne ženske kuće Zagreb, stradale u potresu 22.3.2020.
STRATEGIJA
Potaknuti žene da pomognu ženama, kroz uključivanje ženskih ambasadorica s ciljem senzibiliziranja drugih žena, njihovih obitelji i prijatelja, ujedno posjetitelja CCO, za problem obiteljskog nasilja i poduzimanja konkretne akcije – sudjelovanje u humanitarnoj prodaji.
PROVEDBA
Kako bismo u kampanju uključili i posjetitelje CCO-a Zagreb te pozicionirali CCO kao nositelja pozitivnih promjena, osmislili smo hoodice i majice sa snažnim motivirajućim porukama – „Little girls with dreams become woman with vision“ i „The future is female“, a njihovom prodajom u CCO-u East i West u Zagrebu tijekom jednog vikenda planirali smo prikupiti ostatak novaca te potaknuti građane na senzibiliziranje s problemom obiteljskog nasilja kroz edukativne letke udruge AŽKZ, koji objašnjavaju kako i kome se obratiti za pomoć te kako prepoznati obiteljsko nasilje. Predstavnice udruge AŽKZ bile su prisutne na štandovima cijelo vrijeme humanitarne prodaje.
Također, u promociju smo uključili i osobe iz javnog života te im poslali hoodice i zamolili ih da na svojim društvenim mrežama promoviraju akciju i pozovu pratitelje na uključivanje. Od 38 žena na koje smo poslali pakete, njih 30 je nesebično objavilo sadržaj te pokrenulo lavinu dobrih dijela, a neke od njih poput Ive Šulentić i Alis Marić uključile su se u humanitarnu prodaju na licu mjesta.
REZULTAT
U samo tri dana, u City Centeru one East i West, prodajom hoodica i majica sa snažnim porukama, prikupljeno je 54.700 kuna, gotovo dvostruko od očekivanog. Na taj je iznos City Center one donirao dodatnih 40.000 kuna čime je ukupna donacija za obnovu Savjetovališta za žene i njihovu djecu, žrtve rodno uvjetovanog nasilja, dosegnula 94.700 kuna. Nakon završene humanitarne prodaje obavijestili smo javnost o uspješnosti projekta, a ukupan broj objava u relevantnim medijima iznosio je 24, bez i jednog plaćenog oglasa i medijskog budžeta.