Povratak na projekte
Klijent: Ured za zdravstvo Grada Zagreba
Projekt: Dan narcisa

Članovi agencije Aplauz kampanju #BudiNARCISa za klijenta Gradski ured za zdravstvo provode već 6. godinu za redom. Svake godine osmišljavamo novi kreativan način skretanja pozornosti žena i medija na važnost preventivnih pregleda dojki, u cilju ranog otkrivanja raka dojki.  

Nakon stanke u 2020. godini zbog iznenadne epidemije koronavirusa i lockdown-a, ove je godine Grad Zagreb u suradnji s Nastavnim zavodom za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“ obilježio Dan narcisa u dječjem parku i na tržnici Kvatrić. 

Ured za zdravstvo Grada Zagreba: PR

Dječji park i obližnja tržnica simbolično su odabrani za početak kampanje #BudiNARCISa s obzirom da je riječ o mjestima gdje žene, majke i bake često borave i rade. Želja organizatora je bila na jedan neuobičajen način, instalacijom ukrašene ljuljačke narcisama i podjelom buketa s brojem telefona putem kojega se žene mogu prijaviti na besplatnu mamografiju, skrenuti pozornost na ovu važnu temu. Istovremeno za djelatnice tržnice Kvatrić organizirani su besplatni mamografski pregledi.

Ured za zdravstvo Grada Zagreba: PR

Agencija je za klijenta osmislila koncept događanja i PR podršku. 

Događanje je bilo popraćeno u svim Dnevnicima nacionalnih televizija, informativnim emisijama lokalnih zagrebačkih TV kuća, zagrebačkim radio postajama te na lifestyle i news portalima.