StarSilk je mladi hrvatski brand proizvoda od 100% dudove svile, 22 momme, koji smo imali čast lansirati na tržište. Riječ je o najkvalitetnijoj svili koja se koristi u modnoj industriji i industriji ljepote prema kriteriju gustoće i težine, a koja jamči dugotrajnost StarSilk proizvoda.

CILJ
- Pozicionirati proizvode od svile kao beauty proizvod – svila ne gužva kožu, ne lomi kosi, prirodno je hidrirana što znači da ne upija hranjive sastojke s kože te je antialergijski materijal.
- Pokrenuti online prodaju putem web trgovine, ali i zainteresirati maloprodaju za StarSilk proizvode.
CILJANA JAVNOST
- B2C – žene 25 – 45 godina, koje prate trendove u ljepoti, srednjih i viših financijskih primanja.
- B2B – drogerije, parfumerija i njihove web trgovine.

STRATEGIJA
Komunikacijom benefita svile za kožu i kosu putem društvenih mreža i u lifestyle medijima zainteresirati ciljanu B2C i B2B javnost za StarSilk proizvode.
PROVEDBA
Lansiranje smo započeli otvaranjem Instagram profila, plasiranjem objave za medije i slanjem poklon paketa odabranim influenserima u cilju stvaranja buzza o brandu.
REZULTAT
Vijest o novom brandu StarSilk je bila prisutna gotovo u svim lifestyle medijima, Douglas parfumerije i Orbico grupa (Fabuspot) su uvrstili proizvode u svoju ponudu, web shop ima odlične prodajne rezultate, a u samo mjesec dana premašili smo brojku od 4.400 followera na StarSilk Instagram profilu isključivo organskim putem.
StarSilk: PR podrška, Marketing, Digital StarSilk: PR podrška, Marketing, Digital StarSilk: PR podrška, Marketing, Digital