Povratak na projekte
Klijent: Maraska Zadar
Datum: 21. 9. 2021
Lokacija: Zadar
Projekt: Maraska 200 godina

Klijent: Maraska Zadar

Projekt: Maraska 200 godina, PR & event management

Maraska Zadar krajem 2021. godine dobila je novog vlasnika, tvrtku Stanić Beverages koja se nalazi u sklopu Stanić Grupe. Klijent je želio povodom preuzimanja nove kompanije, ujedno obilježiti i njen 200-ti rođendan. Prvenstveno obilježiti 200 godina industrijske proizvodnje Maraschina te biljnih i voćnih likera na području Zadra. Agencijski zadatak je bio osmisliti događanje koje će prenijeti bogatu povijest Maraske Zadar te dostojno obilježiti dva desetljeća njenog postojanja, a ujedno događanje popratiti u medijima.

Agencija je osmislila koncept koji koji je slavio 200 godina najstarijeg Maraskinog proizvoda, Maraschina. Naime, Maraschino je bi omiljeno piće brojnih poznatih pjesnika, intelektualaca i vladara, poput Charlesa Baudelaire, Honore de Balzaca, Charlie Chaplina, kraljice Viktorije, Orsona Wellsa i Ernesta Hemingwaya. Nekad najpoznatiji brand koji je nastao u Zadru, danas je pomalo zaboravljen, a naš cilj je bio vratiti mu staru slavu te ispričati njegovu burnu i zanimljivu povijest.

Proslava 200 godina Maraske i Maraschina je bila prožeta poviješću i budućnošću. Uz žensku klapu Garofuli i koktele nadahnute Maraschinom koje je osmislio Marin Nekić, goste su ispred zadarskog Arsenala dočekale i pletilje koje i dan danas ručno pletu šaš oko posebnog izdanja boce Maraschina.

Unutrašnjost Arsenala je bila dekorirana na način da podsjeća na višnjike u Ravnim Kotarima, dok su jela koja su se posluživala bila su inspirirana višnjom maraškom i Maraschinom.

Službeni program je započeo interpretacijom Tamare Šoletić pjesme Albatros iz jedne od najvažnijih zbirki pjesama "Cvjetovi zla" autora Charlesa Baudelairea, koji je i sam bio veliki ljubitelj Maraschina. Prikazani su videi o povijesti i budućnosti Maraschina, a za glazbeni program su bili zaduženi poznati Zadrani - Đani Maršan te Natali Dizdar i ženska klapa Garofuli.

Glamuroznu proslava 200. rođendana Maraschina i Maraske Zadar nije propustio niti premijer RH Andrej Plenković kao niti brojni poznati –  Natali Dizdar, Tamara Šoletić, Doris Pinčić, Ivan Šarić, Đani Maršan, Ana Gruica, Jure Brkljača, Braća Fantela i mnogi drugi.

Nakon eventa klijent je naručio od press clippinga izvještaj koji je izračunom AVE vrijednosti došao do zaključka kako je vrjednost PR objava u medijima nakon događanja veća od pola milijuna kuna.