Povratak na projekte
Klijent: G3 Spirits
Projekt: Društvene mreže, PR i native sadržaj za brand Freixenet

Freixenet je španjolski brand pjenušaca koji je već dugi niz godina prisutan na hrvatskom tržištu, možemo reći kako je jedan od prvih stranih brandova pjenušavih vina u RH. 

2020. godine Freixenet u Hrvatskoj mijenja distributera, a G3 Spirits postaje novi distributer za cijelu regiju.

G3 Spirits, Freixenet: PR podrška, Marketing, Digital

Poštujući globalnu komunikaciju #CelebrateLaVida adaptiramo sadržaj za lokalne potrebe native i PR kampanja, društvenih mreža i suradnje s influencerima u cilju podizanja „awarnessa“ branda, „pomlađivanja“ ciljane skupine, pronalaska novih načina konzumacije u vrijeme pandemije i edukacije potrošača o asortimanu branda.

Radili smo seriju edukativnih članaka o cavi, pjenušavom vinu koje je specifično za pokrajinu Kataloniju, zatim DIY recepte za koktele koje svatko može pripremiti kod kuće te native kampanju o modernom Freixenet blagdanskom stolu. 

G3 Spirits, Freixenet: PR podrška, Marketing, Digital

Adaptiranjem poruke #CelebrateLaVida potrošačima želimo prenijeti poruku kako Freixenet nije pjenušac za posebne prilike, već za svaki trenutak koji želimo učiniti ljepšim, a pri tome promoviramo odgovornu konzumaciju.

G3 Spirits, Freixenet: PR podrška, Marketing, Digital

Agencija za klijenta osmišljava koncept komunikacije, organizira i kreativno vodi produkciju foto i video materijala te tekstualni sadržaj.

G3 Spirits, Freixenet: PR podrška, Marketing, Digital
G3 Spirits, Freixenet: PR podrška, Marketing, Digital