Dettol je globalni lider u dezinfekciji, no u Hrvatskoj je dostupan tek od 2019. godine. U vrijeme pandemije potrošači sve više obraćaju pozornost na dezinfekciju i čistoću svojih domova, što je prepoznao Dettol te lansirao globalnu kampanju #ŠtitiKaoMama.
Agencija je imala zadatak prilagoditi globalnu kampanja hrvatskom tržištu za potrebe društvenih mreža i digitalne komunikacije.
Cilj kampanje je bio podizanje awarnessa branda i izgradnja povjerenja od strane ciljane skupine, u ovom slučaju roditelja male djece.
Kampanju smo započeli na popularnim roditeljskim portalima sa native sadržajem u kojem je glavnu riječ imala pedijatrica. Ideja nam je bila pričati o važnosti dezinfekcije kroz različite faze djetetovog života, kako biti umjeren i kako odabrati najbolje sredstvo za dezinfekciju. Pedijatrica je govorila o dezinfekciji u ulozi sprječavanja brojnih vrtićkih bolesti, kao i prevenciji od virusnih infekcija, s naglaskom na koronavirus.
Organizirali smo s portalom koji okuplja blogersku zajednicu mama Instagram Live Talk s pedijatricom koja je odgovarala na brojna pitanja vezana uz dezinfekciju i sprječavanje širenja brojnih dječjih bolesti.
Nakon edukacije ciljane skupine, započeli smo kampanju na društvenim mrežama otvaranjem Instagram profila, suradnjom s influencerima koji su na praktičan način demonstrirali kako svakodnevno koriste Dettol proizvode te smo organizirali nagradni natječaja za followere Dettola.
Agencija je za klijenta razvila strategiju te operativno vodila cijeli projekt i bila zadužena za produkciju svih foto i tekstualnih materijala.